Uit intern onderzoek is gebleken dat Leenart & Heemskerkop zeer grote schaal frauderen, tegenover ontwetende burgers die tevens ook lid kunnen zijn van het Bel-me-niet register.
KPN maakt misbruik van het Bel-me-niet register. Dit houdt in dat KPN klanten lastig valt d.m.v contact centers zoals L&H waardoor ook concurrende maatschappijen van de kaart worden geslagen. De techniek die KPN gebruikt via contact centers als Leenart & Heemskerk (gevestigd te Leidschendam aan de nieuwsstraat 22), is een sales manier die toegepast kan worden op burgers die geen verstand hebben van de telecom wet en het wettelijk toegestane bel-me-niet register. Door deze salestechniek is KPN niet direct aanspreekbaar. In samenwerking met contact centra haalt KPN inprincipe klanten binnen, die ongewenst producten of contracten krijgen aangesmeerd.
Het betreft voornamelijk de zogenaamde voorinschrijving campange die KPN laat uitvoeren door L&H. Het voorinschrijvings campange houdt eigenlijk in dat men meestemt voor de aanleg van glasvezel in de regio, maar daarentegen zit je al gauw aan een contract gebonden. Het wordt nooit erbij gezegd, dat dit contract stilzwijgend wordt verlengd. Het contract dat wordt aangeboden is gebasseerd op producten en diensten die nog niet eens beschikbaar zijn voor gebruik door de consument.
Dit onderdeel is nog maar een klein gedeelte van de hele scam, die L&H samen met KPN heeft opgezet.
L&H heeft faillissement aangevraagd, de rechtbank van Den Haag heeft hierin meegestemd. Exact op het moment dat de agents van L&H betaald zouden worden voor de salarisperiode, heeft het onderdeel van L&H (ISS Customer Serivces) de stekker eruit getrokken. Nu moeten al deze agents, die veel overuren (+sales) hebben gemaakt, wachten op hun geld. Terwijl het management team van L&H vrolijk verder feest, omdat zij wel hun salaris netjes op tijd gestort krijgen. Even een paar feiten op een rijtje, agents de dupe, ontwetende burgers telefonisch in de maling genomen, een niet kloppend bedrijfsinfrastructuur binnen L&H en het niet naleven van wetten, voorschriften of regels.
De KPN is al een niet erg geliefd bedrijf meer, en dan nog zo mensen in de maling laten nemen, via de zwakkere bedrijven? Of zelfs failliet verklaarde bedrijven mensen laten lastig vallen? Hoe ver willen ze het laten komen? Deze vragen stellen velen zich dagelijks die ervan op de hoogte zijn. Ook de vraag hoe is dit mogelijk, dat KPN zo door kan frauderen met L&H terwijl laatst nog de ex-directeur van KPN is opgepakt voor een grote fraude scam?
Referenties ex-directie KPN (oplichting) :
Leenart & Heemskerk, gevestigd te Leidschendam aan de nieuwsstraat 22, heeft werknemers op onrechtmatige wijze weten te verwijderen en probeert daar nu onderuit te komen. Dit doen zij door het zogenaamde verkleiningsmodel in de organisatie toe te passen. Dit houdt in dat de agents voor maar maximaal 12 uur per week inzetbaar zijn, terwijl deze een contract van meedere uren hebben getekend. Op deze wijze wil L&H de agents een zogenaamde kans geven om zichzelf te bewijzen, in de hoop dat zij worden gefinancieerd door derden om een zogenaamde doorstart te kunnen maken. Oftewel weer een dikke geldbedrag binnen kunnen halen. Ook hebben zij op deze vestiging meerdere mensen laten ontslaan door Alexander van Montfoort (zogenaamde Supervisor) maar in werkelijkheid is hij werkzaam voor ISS als trainer/coach. De functies worden binnen L&H zwaar misbruikt en zodanig niet nageleeft.
Redactie Team: Dennis, Alex, Debbie, Charlie, Ciska & Reinier.
Met Dank Aan: Eelco Blok
Geen opmerkingen:
Een reactie posten